۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۶۳۳۹۳۶

اشک‌های آیت الله جوادی در فراق حاج قاسم | وامدار سردار سلیمانی هستیم +فیلم

اشک‌های آیت الله جوادی در فراق حاج قاسم | وامدار سردار سلیمانی هستیم +فیلم
حضرت آیت الله جوادی آملی در درس خارج فقه خود با اشاره به مجاهدت های مخلصانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در فراق این سردار رشید اسلام گریست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی امروز در درس تفسیر خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تسلیت شهادت مجاهد اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: همه ما وامدار شهادت و مجاهدت برادر عزیز مرحوم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی افزود: حاج قاسم پارسال که به قم آمده بود دیداری با آقایان داشت، همراه عده ای به دیدار بنده در مؤسسه آمد و در پایان به من گفت با شما کار دارم و کفن خود آورد و گفت شهادت بدهید، ما چه صلاحیت داریم شهادت بدهیم، کسی که عمری به قرآن و عترت خدمت و نظام، امنیت، ناموس، دین، شرف، نظام و حرف های امام و رهبری را حفظ کرده است.

حضرت آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: ما امضا کردیم و گفتیم خدایا تو شاهدی گفتیم «هو الشاهد»؛ خدایا تو شاهدی این عزیز ما کارگزار توست، الان هم با بهترین وجه، خدا را مهمان خود قرار داد، حشرش با انبیا، اولیای الهی، شهدای کربلا و با حسین بن علی بن ابیطالب(ع) باشد.

تعداد بازدید : 11

وی همچنین با بیان این که شهید سلیمانی عزیز ملت ایران و ملت های دیگر بود، گفت: قتل انبیا و اولیای الهی به دست امثال ترامپ ها بوده است و حداقل تلفات جنگ جهانی اول و دوم که همین ترامپ ها کشتند 70 میلیون است.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
متن خبر را تصحیح کنید. ثرامپ
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
درود بر سردار شهید سلیمانی
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
درود بر استاد جوادی آملی و شهید سلیمانی
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
تاکنون علائمی دیده نشده دال بر اینکه ترور سردار سلیمانی شروع عملیاتی گسترده برای سرکوب نیروهای شیعی هوادار ایران در عراق باشد. چنین اقدامی در فضای کنونی منطقه بسیار دشوار و خطرناک است ولی با توجه به پیشینه تاریخی عراق غیرممکن نیست. باید توجه کرد که آمریکا تنها یک شریک (البته تعیین‌کننده)‌ در تحولات اخیر است؛ سه شریک دیگر (اسرائیل و سعودی و امارات) چنین رؤیایی دارند و مایلند فضای آمریکا و منطقه را به این سمت سوق دهند. صرفنظر از اسرائیل، شخص نتانیاهو برای حفظ جایگاه متزلزل خود آشکارا در پی ماجراجویی نظامی بوده و هست.

بنظر نمی‌رسد رسانیدن ترامپ به صدور فرمان ترور سردار سلیمانی به سادگی میسر شده باشد. در این وضعیت، اگر به فضای پس از ترور سردار سلیمانی نیندیشیده و راهکارهایی برای کنترل فضای داخلی عراق طراحی نکرده باشند فرجام حادثه مخاطراتی چنان جدی برای مواضع آمریکا در منطقه دارد که خروج نیروهای آمریکایی را از عراق دیکته می‌کند.

در این رابطه دو فرضیه مطرح است:

فرضیه اول: ترور سردار سلیمانی بعنوان شروع طرح خروج «آبرومندانه» آمریکا از عراق طراحی شده است.

فرضیه دوم: ترور سردار سلیمانی استارت جنگی جدید در خاورمیانه است بعنوان طرحی اندیشیده شده نه تصادفی و ناشی از نادانی تیم امنیت ملی ترامپ.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
تحولات روز جمعه، ۳ ژانویه ۲۰۲۰/ ۱۳ دی ۱۳۹۸ عراق بسیار مهم است. باید دید که سیر حوادث به سمت سرکوب گسترده حشد الشعبی و سایر نیروهای شیعی هوادار ایران می‌رود یا ماجرا در حد حمله به دو خودرو حامل برخی چهره‌های نامدار ایرانی و عراقی در فرودگاه بغداد متوقف خواهد ماند. بعبارت دیگر، آیا عراق بار دیگر دورانی از کشتارهای خونین را تجربه خواهد کرد یا هراس از جنگ گسترده در منطقه، با پیامدهای بکلی غیرقابل پیش‌بینی و بسیار خطرناک، مانع از این ماجراجویی خواهد شد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾
برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند (و بر آن عهد ایستادگی کردند تا به راه خدا شهید شدند) و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند..

از خدا با قلبی مضطر میخواهیم عاجلا انتقام این خون های مقدس را به دستان خود این سرداران سپاه اسلام در رجعت مبارکشان در رکاب اربابشان محقق سازد...
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
سردار ندار

قاسم سلیمانی چه داشت که دیگران نداشتند؟ چطور او بی جلوه گری محبوب دل میلیون ها نفر بود؟

پاسخ در نداشته های اوست. در روزگار بدعهد ما، سلیمانی فساد نداشت. سلیمانی جاه طلبی نداشت. سلیمانی چاپلوسی نداشت. سلیمانی نخوت و تکبر نداشت. سلیمانی مکان نداشت. سلیمانی هیچ بهره ای از دنیای فانی نداشت.

سلیمانی ریاکاری نداشت که اگر داشت دختر بی حجاب و باحجاب را هر دو دختران این سرزمین نمی دید.

سلیمانی زمینی نبود که آسمانی شد؛ زبون نبود، رشید بود. او نمود کشوری 5000 ساله، تمدنی 2500 ساله و مظلومیتی 1400 ساله بود.

در دوران نامردی، سلیمانی «مرد» زیست و «مرد» رفت. اگر سیاسی های کشور یک «مرد» چون او داشتند تا این حد اسیر تفرقه نبودند.

سردار «سرباز میهن» ماند و «سرباز میهن» رفت. اگر «سربازی» چون او در جمع اقتصادی های ایرانی بود اوضاع به سامان تر از این بود که امروز هست.

بیاموزیم از او چگونه زیستن را و چگونه رفتن را.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
راه شهدا ادامه تا دارد تا پرچم بدست منتقم اصلی برسد
0
0